Ügyfelünk bankinformatikai területen alkalmazás - üzemeltetési és rendszerintegrációs szolgáltatásokat nyújtó vállalat. Kiszámítható és innovatív megoldásaik révén számos - a pénzügyi szektorban meghatározó szerepet betöltő - ügyfelük van.
Dinamikusan fejlődő, univerzális és sokoldalú csapatukba várjuk szakmai kihívásokat kereső új munkatársukat az alábbi munkakörbe:
- Legalább középfokú informatikai végzettség, - Legaláb 2 - 3 éves tapasztalat felhasználói támogatás / helpdesk területen, - Microsoft Windows 7, 8 és 10 kliens operációsrendszer üzemeltetési ismeret, - Microsoft Office 2010, 2013 ismeret, - Felhasználói számítógép hardver ismeret, - Központi nyomtatás felügyelet ismerete.
Előnyök: - Banki környezetben szerzett tapasztalat, - Apple számítógépek felhasználó szintű ismerete, - Windows szerverek, Microsoft SCCM rendszer ismerete, - V.I.P support terén szerzett tapasztalat.
Juttatások: - Kellemes munkakörnyezet, - Versenyképes jövedelem, - Szakmai kihívást jelentő, érdekes feladatok.
Egyéb információk: Munkavégzés helye: Budapest II. kerület Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, várjuk magyar nyelvű önéletrajzát!
Ügyfelünk bankinformatikai területen alkalmazás - üzemeltetési és rendszerintegrációs szolgáltatásokat nyújtó vállalat. Kiszámítható és innovatív megoldásaik révén számos - a pénzügyi szektorban meghatározó szerepet betöltő - ügyfelük van. A pozíció ...
Ügyfelünk bankinformatikai területen alkalmazás - üzemeltetési és rendszerintegrációs szolgáltatásokat nyújtó vállalat. Kiszámítható és innovatív megoldásaik révén számos - a pénzügyi szektorban meghatározó szerepet betöltő - ügyfelük van. Dinamikusa...